Szkolenia

SZKOLENIA ZBrush 4R7 – teoria i praktyka

 

Zapraszamy na specjalistyczne szkolenia z obsługi programu ZBrush. Szkolenia z zakresu funkcjonowania i pracy w programie ZBrush prowadzone są w siedzibie naszej firmy w Warszawie po wcześniejszym ustaleniu terminów zajęć.

Organizujemy indywidualne i grupowe 1- dniowe kursy ZBrush na poziomie podstawowym. Zapewniamy możliwość dostosowania zajęć praktycznych do indywidualnych potrzeb uczestników kursu.

 

Cena szkolenia ZBrush:

Kurs jednodniowy / 8 godzin zajęć 850 PLN netto od osoby

W przypadku szkoleń grupowych możliwość uzyskania atrakcyjnych rabatów.

Promocyjne ceny szkolenia ZBrush dla studentów po okazaniu legitymacji studenckiej. 

 

PROGRAM SZKOLENIA ZBrush:

   

 

 

 

 

 

1. Interfejs

       Omówienie budowy interfejsu.

       Idea tworzenia w 2D, 2.5D i 3D.

       Opanowanie nawigacji po oprogramowaniu ZBrush.

       Konfiguracja i powrót do ustawień domyślnych.

       Zarządzanie obiektami (‘Tools’).

       Topologia i poziomy podziału siatki.

2. Rzeźbienie 3D

       Wykorzystywanie wbudowanych obiektów (‘Tools’).

       Tworzenie geometrii metodami: Zspheres, Dynamesh.

       Geometria 3D – podstawy pracy.

       Praca z pędzlami.

       Maskowanie i ukrywanie geometrii.

           Opanowanie narzędzi ‘Transpose’.

3. Rzeźbienie 3D ‘techniczne’

       Operacje Boole’a.

       Narzędzia ‘Trim’, ‘Cut’, ‘Slice’.

       Czyszczenie geometrii.

4. Rzeźbienie ‘organiki’

       Rzeźbienie od ‘zera’.

       Proces prototypowania.

       Kolejne etapy tworzenia obiektu organicznego.

 

       Praca na skanach 3D.

5. Teksturowanie

       Praca z kolorem siatki.

       Omówienie różnic między teksturą a kolorem wierzchołków.

       Swobodna praca pomiędzy teksturą a kolorem wierzchołków.

       Eksport informacji koloru.

6. Rendering

       Renderowanie – opis procesu.

       Możliwości materiałów.

       Matcap’y – możliwości i tworzenie.

7. Pluginy i Eksport

       Możliwości eksportu geometrii i koloru.

       Wykorzystanie ‘plugin – ów’ ułatwiających pracę.

 

Wykorzystanie ‘plugin – ów’ umożliwiających eksport do druku  3D.